Naar Thailand - Reisverslag uit Assen, Nederland van Jan Jong - WaarBenJij.nu Naar Thailand - Reisverslag uit Assen, Nederland van Jan Jong - WaarBenJij.nu

Naar Thailand

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan

05 September 2015 | Nederland, Assen

Beste lezers,

Ik ga met een broeren schoonzus op reis. Als jullie dit lezen zijn de meeste voorbereidingen al achter de rug.
We gaan zijn 4 weken op reis. Ik reis mee naar Thailand en 6 dagen later reis ik door naar Sydney (Australië). Ik ga naar Dick en Wilma. Zij zijn in 2009 geëmigreerd naar Melbourne en ik had beloofd om ze binnen 5 jaar te bezoeken. Dat gaat nu gebeuren.
We zijn bezig met de laatste dingen voor Thailand. Ik ga fietsen in Bangkok, Tickets zijn inmiddels gekocht. Het wachten op 16 januari. Dan gaan we vliegen. Op deze website kunnen jullie mijn reis volgen. We vliegen met Eva Air naar Thailand. De reis naar Australië begint op 23 januari en ik vlieg dan met Malaysian airlines. Wordt vervolgd.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Assen

Jan

Actief sinds 25 Juli 2013
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 2135

Voorgaande reizen:

23 Januari 2016 - 11 Februari 2016

Heel ver weg

23 Januari 2016 - 03 Februari 2016

Nog verder weg

Landen bezocht: